fougamin Creative Commons License 2005.07.31 0 0 39

Szia Miki, vagyis Robi!

 

1./ A hirdetésük szerint az akció a kedvezményes periódusban megrendelt szolgáltatásra vonatkozott.

 

2./ Az automatikus visszaigazolás tartalmazta a legfontosabb személyes adataimat, a választott e-mail címeimet, illetve a visszaigazolásuk dátumát napra, órára és percre.

 

3./ Szerintem részemről a személyes e-mail-kérés (az automata után) nem volt rossz választás, mivel később a faxon továbbított reklamációm során név szerint is tudtam az illető ügyfélszolgálati munkatársra, illetve a válasza tartalmára hivatkozni. Ez volt végül is a vitánkban a vízválasztó!

Azért választottam a telefon helyett az e-mail-t, mert ez is egyfajta dokumentálható irásbeliséget jelent.

 

4./ A szerződés-tervezetük vagy szándékosan csalafinta, vagy csak egy trehány fércmunka! (Legyünk jóhiszeműek.:-)))

Azt tartalmazta, hogy ha kedvezményes akkor ennyi, ha nem kedvezményes, akkor meg annyi. Az e-mail-ben történt visszaigazolás után bennem fel sem merült, hogy nem kedvezményes lenne a dolog.

 

5./ Miért nem szálltam vitába az ügyintézővel? Egyszerűen elbeszéltünk egymás mellett. A kollégái véleményére alapozva Ő is állított valamit, meg én is.

Egyszerűen elbeszéltünk egymás mellett. Abban tudtunk megállapodni, hogy leírom részletesen a történteket, faxon elküldöm, ők kivizsgálják és ezt jkövetően értesítenek.

Ez időközben megtörtént.

 

Szóval a reklamációm után kb. 12-14 napra felhívtak és elismerték, hogy egy munkatársuk hibájából nem továbbították időben a megrendelésemet és ezért alakult ki az első hóra a kb. 25 eFt-os túlszámlázásuk. (24 hónapra pedig ez már k..va sok lett volna.)

Felajánlották, hogy a KOMPLEX OFFICE csomagot közös megegyezéssel átírjuk Favorit Plusz-ra (korlátlan internethasználattal) és a havi költségek 1 éves szerződés esetén kb. ugyanannyi lesz, mint az előbbi lett volna kedvezményesen  2 éves szerződés esetén.

Szó nélkül elfogadtam és azt hiottem, most már minden HAPPY.

 

Nem így történt.

Az átutalási betétszámlámról rövidesen leemelték a tévesen megállapított magasabb összeget (40 eFt), majd néhány nap múlva küldtek egy postacsekket, hogy fizessek be újabb 15 ezer Ft-ot! Elképesztő!!!

Ekkor újabb reklamáció (most már csak telefonosan) hogy talán nekik kellene a 25eFt elismert túlszámlázásukat nekem átutalni, amire közölték, hogy egy kollegína megint tévedett, mert nem vette figyelembe, hogy tartozásaimat átutalási betétszámláról teljesítem. (?)

Természetesen nem utalnak vissza, mert az náluk túl időigényes (2 hónap), ezért helyette kb. 1,5 hónap alatt fogom "lefogyasztani" a túlszámlázásukat.

 

Szóval itt és most lekopogom, hogy már nem fog jönni egy újabb bukfenc a T-COM-mal és talán már örülök is (egy kicsit:-)

 

PS: Ha egy T-COM-os kolléga esetleg nem hiszi, hogy náluk mindez megtörténhetett, akkor kérem, hogy nézzen utána és hallgassa vissza az általuk rögzített beszélgetéseinket!

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (38)