jay_75 Creative Commons License 2005.07.28 0 0 616

dehogy, dehogy, félre ne érts. végig olvastam az alapítvány oldalát, és komoly referenciákat ír. nem hiszem, hogy azzal gond volna. Sőt valószínüsítem sokkal korektebb lesz a tanács mintha a postára menne be 'Mari néni'. De nem látom a teljeskörüségét, és az érdekét, hogy hogyan teszi! komoly cégek milliókat költenek befektetési tanácsadóik képésére. a Pszáf regisztrációt írt elő, a pénzügyminisztérium államvizsgát követel. nem látom, hogy valaki aki majd tanácsadást fog adni a vonal másik végén (20-22 éves fejjel) az menniyre lehet naprakész, szakmailag felkészült, ha mellette más (megélhetési) munkája is van!

jobb cégek nem vállalják fel,hogy teljes pénzügyi piachoz értő szakembereket képezzek vagy alkalmazzanak. ezért gondoltam,hogy talán nagy falat egy ilyen telefonos segítség nyújtás.

peresze jobb mint a semmi, jobb mint ami eddig volt. jobb mint pénzügyi cégke ügynökei akik magukat tanácsadónak vallják.

Előzmény: Híd (613)