manhattani
2005.07.22
|
|
0 0
25
|
Logó: ott látom a gondot, hogy akkor megszűnne a listában a szöveges topiknév, és ha betennénk mondjuk egy nagy amerikai mozdonyt, aztán aki beleolvasna, látna pályától kezdve mindent, még a végén csalódna :-)) Míg ha amerikai vasutakat olvas, akkor azt kap, amit vár. A túl zsúfolt logó (mozdony, pálya, állomás, modell, baleset ... :-)) ) meg felismerhetetlen.
>Kétvágányú fővonalon, 32,5 t tengelyterhelésnél, irányonként akár napi kb. 500e t elegyterhelés mellett sínszegekkel rögzített faaljakon suhannak a tehervonatok Igen, ilyet sokat láttam 98-99-ben. De van fejlődés: a Boston-New York-Washington korridor épp akkor épült át az Acela-féle nagyobb sebességű vonatok miatt, és fényképen láttam, hogy a transzkontinentális vágányokon is tették le a betonaljakat. A csendes-óceáni végen meg már egész jó pályák is voltak. (A nagy forgalom és a nagy bevétel miatt a hágók pályái mellé gyakran van letéve egy több száz méter hosszú hegesztett sínszál, ha eltörne az egyik sín, így gyorsabb kicserélni.)
|
Előzmény: epimetheus (23)
|
|