MECSI Creative Commons License 2005.07.20 0 0 190
A jaffáról lebeszélnélek. volt pár évig:-) ha nincs agyonhajtva nagyon sokáig elmegy, de sokat eszik és nagyon lusta 3500alatt. Ha 3 személyt akarsz vele szállítani + a nehéz felépítmény akkor szvsz az a 24 paci édeskevés lesz. Ha még lesz benne annyi.
Hogy mozgassa is a kasznit meg a kuplung is bírja rövidebbre kell áttételezni akkor viszont izzani fog a moci mert a sofőr miatt egyébként is nem lesz hűtőlevegő és leeszi a gatyád( be fog vágni 6-8 lityit olyan 90-100as tempónál), egyébként meg csak berúgókaros van elérhető, mivel az meg egyben van a váltókarral egy kissé komplikállt rudazatfog keleni. az illesztés a difivel legegyszerűbb lenne ha keresztben lenne a moci akkor viszont a rudazat még komplikáltabb és a hütés is.
Nem beszélve a füstölésről ami 4000 ford körül már rendesen kezd mutatkozni, az örvények miatt meg a hátulülő 2üteműszagú lesz :-)
A berúgókarnál szívni fogsz az olajfolyással....stb.
Most már abbahagyom:-) Tudod erős 6 év a 350essel meghagyta nyomait, szép volt de volt mit csinállni vele (érdekes módon én a gyújtást soha nem állítgattam ezidő alatt és ment rendesen, pedig álltalában a jaffán azt szokták) megoldható csak megéri-e?
Ha kérdés van róla jöhet, párszor darabokra szedtem:-)

Ha low budget gépet akarsz akkor inkább trabit tegyél bele. erősebb, nyomatékosabb, hűtés megoldva, önindítós, külön van a váltó blokkja és M.O.on sokkal több hozzá az alkatrész. 20ezeré má működőképes autót kapsz. szvsz az még kevesebet enne mint a jawa.

De mit szöszölsz audit bele oszt jóvan:-) orrmoci váltóstul hátra, a kerekek meg a moci közé beférnek az ülések.....csak szétt kéne vágni amit idáig csinálltál :-(
Előzmény: Audi5000 (186)