fougamin Creative Commons License 2005.07.09 0 0 37

Ehhez mit szóltok?

 

A MATÁV március 1-május 31 között ADSL akciót tartott, amelyben a Komplex Office csomagját 26500 Ft-ról 15750 Ft-ra szállította le (2 éves szerződés), + igért hozzá 5000 Ft lebeszélhető forgalmat (nem adatforgalomra).

 

Ehhez képest május 27-én interneten megrendeltem, amit a szerverük automatikusan azonnal visszaigazolt, majd e-mailben küldött kérésemre egy alkalmazott másnap még1x a "megrendelés" szót megismételve visszaigazolt.

Szerződéstervezet kézhezvétele: június12 (postán küldték).

Szerződés létrejötte: június 13.

Beszerelés: június 23.

 

Számlaküldés a kedvezmények figyelmen kívül hagyásával: július 4.

 

Ezek után reklamáltam a MATÁV 1212-n, amire azt állították, hogy "nem klikkeltem rá a megrendelés elküldése" fülre és ezért a májusi megrendelésemet csak informatív érdeklődésnek tudták be. (?)

Jelenleg ott tartok, hogy napok óta várom az ügyfélszolgálgálatuk írásbeli válaszát az írásbeli beadványomra.:-(((

 

Mit tehetek, ha nem válaszolnak, vagy elutasítanak? (Területünkön a UPC nem tud szolgáltatni)