Ehhez mit szóltok?
A MATÁV március 1-május 31 között ADSL akciót tartott, amelyben a Komplex Office csomagját 26500 Ft-ról 15750 Ft-ra szállította le (2 éves szerződés), + igért hozzá 5000 Ft lebeszélhető forgalmat (nem adatforgalomra).
Ehhez képest május 27-én interneten megrendeltem, amit a szerverük automatikusan azonnal visszaigazolt, majd e-mailben küldött kérésemre egy alkalmazott másnap még1x a "megrendelés" szót megismételve visszaigazolt.
Szerződéstervezet kézhezvétele: június12 (postán küldték).
Szerződés létrejötte: június 13.
Beszerelés: június 23.
Számlaküldés a kedvezmények figyelmen kívül hagyásával: július 4.
Ezek után reklamáltam a MATÁV 1212-n, amire azt állították, hogy "nem klikkeltem rá a megrendelés elküldése" fülre és ezért a májusi megrendelésemet csak informatív érdeklődésnek tudták be. (?)
Jelenleg ott tartok, hogy napok óta várom az ügyfélszolgálgálatuk írásbeli válaszát az írásbeli beadványomra.:-(((
Mit tehetek, ha nem válaszolnak, vagy elutasítanak? (Területünkön a UPC nem tud szolgáltatni)