bolsh Creative Commons License 2005.06.29 0 0 44

de beindultál...

 

<<Az, hogy szerinted a pilóták bűnösek, az nem lep meg. Mondjuk erősen hiányosak az információid>> íme egy információ a pilóták hibájáról: ""1998. február 3-án a síliftek történetének egyik legszörnyűbb balesete történt az olasz trentino tartománybéli Cavalese közelében található Mount Cermisre vivő nagykabinos felvonóval. Az amerikai Richard Ashby kapitány, pilóta EA-6B Prowler típusú gépének függőleges farokvezérsíkjával elvágta a felvonó drótkötelét, amely ezután 19 síelővel és a felvonókezelővel 112 méteres magasságból zuhant le. Az esetnek nem volt túlélője. A pilóta elmondása szerint a rendelkezésére álló katonai térképen nem jelölték a felvonót. A pilóta 182 méterrel alacsonyabban repült a minimális megengedett repülési magasságnál.""

De egy másik hsz, jelesül a 23. az is elég konkrét információ... ellenben te még semmit sem "hoztál", csak a véleményed, ami "rendben van", csak épp "érdekesen működik".

 

<<A konkrét esetről én ugyan én sem tudok többet, mint amit az újságok írtak és a tévék leadtak,>>háááát.... az újságok és a tévék mind azt adták hogy a pilóta virtusból szlalomozott a drótkötelek között, és már nem először... cáfold meg!

 

<<viszont érdekes, hogy egyesek milyen érdekesen működnek: ha nekik tetsző álláspontot közölnek, akkor hitelesek a más kérdésekben (nekik nem tetsző dolgokat közlő) "hazug szíenen" és társai>> találó, főleg magadra nézve

 

<<Nos, ha nem sikerült megértened, akkor elmondom, a nettó hülyeség az aláhúzott részre vonatkozott.>> nos, továbbra sem derült ki hogy miért.

 

<<A C-130 alapvetően egy teherszállító gép, az alapmodell műszerezettsége meglehetősen szerény. Az ominózus sílift balesetet egy EA-6B okozta. Az viszont egy csapásmérő gép elektronikus hadviselésre átalakított változata. A kettő között erős különbség van. Méretben, sebességben stb.>> és ez most mit változtat a lényegen?

 

<<"Mezei rendőrségi helikopterek" nem 300 m magasan dolgoznak,>> ezzel mit akartál mondani?

 

<<amikor kutyapórázt keresnek, mellesleg erősen specializált gépek, a műszerezettségük kb. egy szinten van a katonai kutató-mentő alakulatok gépeivel.>> feltételezem hogy az említett gép sem marad alul műszerezettségben, magasságmérő biztosan volt rajta(még nekem is van..)... radar is... gps is...(még nekem is van..) etc, sőt a pilóta sem lehetett vaksi...
<<Megjegyzem a Spektrum TV sem komolyabb szakmai kérdésekben, mint a JAG...>>dehogynem! Főleg ha a fejlesztőmérnök nyilatkozik..

 

érdekes lehet a véleményed továbbra is, ám én mégsem vitatkoznék tovább ebben a témában, minimális repülési ismerettel rendelkezem, minimális műszerezettséggel is, a szemem is kitűnően működik, ezért úgy vélem hogy én nem gabalyodnék a drótkötelekre a cavalese-i (sí) siklóernyős paradicsomban(esetleg szándékosan)... ezért nem fogsz tudni meggyőzni a pilóták vétlenségéről.. ez ügyben.

 

üdv

 

 

Előzmény: unnamed (37)