Vad Mihály Creative Commons License 2005.06.13 0 0 302
Kollegák

 

Nem leszek off, de kell egy kis analógia. Az én véleményem, hogy a napszemüvegekkel nagyjából ugyanaz a helyzet, mint a karórákkal.

 

Valamikor egy óra azért volt márkás, meg drága...mert PONTOS VOLT” !!!! Az olcsóbb, márkátlanabb órák igen pontatlanok és megbízhatatlanok voltak csakúgy, mint az olcsó plexi napszemüvegek, melyektől jó esetben is csak simán tengeri-betegséget lehetett kapni a torzítástól

De hol vannak már azok az idők ????

 

Két éve kaptam a mobil-szolgáltatómtól egy 1 dolláros reklámórát amelyik ismétlem: 2 !!! éve másodperc pontosan jár a fiókomban.

 

A benzinkútnál vett szemüvegemről sem lehet.rossz szavam ..mert kifogástalan a képe, karcálló, kellemes a degradéja – és állítom, ugyanabból az alapanyagból készül, mint a méregdrága rokonai.

 

Csakúgy, mint ahogy feltehetőleg a reklámórámban is ugyanaz a szerkezet ketyeg, mint a lehet 100-szor drágább fajtársaiban.

 

Tehát: Egy mai "noname" óra is lehet hajszál-pontos, de egy mai "noname" szemüveg is lehet optikailag korrekt....nem úgy mint hajdanán.