kotoc Creative Commons License 2005.05.31 0 0 82

Sziasztok!

 

 

manta-z:

Fotókat plíííííííííííízzzzzzzzzzzz!!! :-)

Hogy kapcsolod össze a motorokat a kerekekkel? Mármint ha nem sikerül az eredeti hajtásláncba illeszkedni, hanem 4x4-et csinálsz a gépből. Az eredetileg nem hajtott kerekeket hol "támadod meg"?

 

motoros:

Egész jó kis társalgás kezdett kialakulni, mikor kényszeredetten eltűntem. De vissza jötem és remélem maradok is. :-)

 

 

 

mindenkinek:

  1. Korábban szó volt róla, hogy a mostani elektromos autók legfeljebb hobby vagy városi autók lehetnek. Tartok tőle, hogy így igaz, de ez nem feltétlen baj. Jó markecingessel üzleti vállalkozás is épülhet erre, bár ez valóban főleg tőlünk nyugatabbra működhet. Ott van már olyan erős középosztály, akik vonatra vagy repülőre ülnek, ha nyaralni mennek és bérelnek ott egy kocsit. Ha pedig 1x beindul a tömeggyártás, csak begyűrűzik hozzánk is. Csak indulna már be végre!!! :-(
  2. Igen, igen, igen az aksi a fő gond, de szerencsére az elektromos rendszer eléggé csereszabatos. Pont ez a szép benne. Nincs olyan gond, mint a belsőégésű motoroknál, amikor a növényi olajjal gyönyörűen megy az autó... akár pár ezer km-t is, mielőtt szétmenne a motor a ragacsoktól, amik a más jellegű égés miatt esetleg nem távoznak a kipuffogóban.
    Itt ha 1x megoldotta az ember a meghajtást, egy újabb energiaforrás beállítása nem sokkal bonyolultabb vagy talán 1xűbb, mint + üatartály beépítése.
  3. Nekem még mindig a Volvo gázturbinás megoldása a legszimpatikusabb, de a csapágyak és a turbina lapátok elég macerásak sufnituningban, bár nem reménytelen a feladat.
  4. Sajna teljesen kiestem az építők sorából, mert épp bevállaltam egy "jó" kis lakáshitelt. De ha vki esetleg szervez őszre egy topik talit, szívesen társadalmi munkázok egy kis átviteltechnikát. :-)