tatrafan Creative Commons License 2005.05.25 0 0 809
Nem lehet állandóra oldani, mindig újra bekapcsol. Talán már nem olyan kialakításúak a kézifék-bowdenek, hogy be tudnának fagyni. Remélem a fejlesztők feje is fejlődik(?). Nekem nem volt ilyen probléma, de az nem mérvadó fél éves kocsinál. Ahol szabadban vannak a mechanikák ott ez előfordul. Nekem VW LT teherautón volt rendszeres és faros skodákon is előfordult. A zsír is néha csak bajnak van mert beleragad a kosz plusz még meg is fagy (de legalábbis megdermed) aztán még száznál is füstöl a kerék! :-))) (igaz, visszafele...) Ha nagy néha alulról látod az autót akkor érdemes WD40-nel befújni itt-ott. Ha nyitott valahol a mechanizmus. Mondom én se láttam még, hogy néz ki. A tuningról meg légyszi olvassátok el a hozzáértők véleményét is, mert első hallásra nekem is tetszett.... http://forum.index.hu/Topic/showTopicList?t=9000704&la=44525300 Nem lehet állandóra oldani, mindig újra bekapcsol. Talán már nem olyan kialakításúak a kézifék-bowdenek, hogy be tudnának fagyni. Remélem a fejlesztők feje is fejlődik(?). Nekem nem volt ilyen probléma, de az nem mérvadó fél éves kocsinál. Ahol szabadban vannak a mechanikák ott ez előfordul. Nekem VW LT teherautón volt rendszeres és faros skodákon is előfordult. A zsír is néha csak bajnak van mert beleragad a kosz plusz még meg is fagy (de legalábbis megdermed) aztán még száznál is füstöl a kerék! :-))) (igaz, visszafele...) Ha nagy néha alulról látod az autót akkor érdemes WD40-nel befújni itt-ott. Ha nyitott valahol a mechanizmus. Mondom én se láttam még, hogy néz ki. A tuningról meg légyszi olvassátok el a hozzáértők véleményét is, mert első hallásra nekem is tetszett.... http://forum.index.hu/Topic/showTopicList?t=9000704&la=44525300 Nem lehet állandóra oldani, mindig újra bekapcsol. Talán már nem olyan kialakításúak a kézifék-bowdenek, hogy be tudnának fagyni. Remélem a fejlesztők feje is fejlődik(?). Nekem nem volt ilyen probléma, de az nem mérvadó fél éves kocsinál. Ahol szabadban vannak a mechanikák ott ez előfordul. Nekem VW LT teherautón volt rendszeres és faros skodákon is előfordult. A zsír is néha csak bajnak van mert beleragad a kosz plusz még meg is fagy (de legalábbis megdermed) aztán még száznál is füstöl a kerék! :-))) (igaz, visszafele...) Ha nagy néha alulról látod az autót akkor érdemes WD40-nel befújni itt-ott. Ha nyitott valahol a mechanizmus. Mondom én se láttam még, hogy néz ki. A tuningról meg légyszi olvassátok el a hozzáértők véleményét is, mert első hallásra nekem is tetszett.... http://forum.index.hu/Topic/showTopicList?t=9000704&la=44525300