ardem Creative Commons License 2005.05.18 0 0 17
Én még emlékszem olyan időkre, amikor egy jó tv-műsor (film, Hofi,...) miatt összejövetelek szakadtak félbe, vendégségből időre mentek haza az emberek, esetleg a halasztható teendőket máskorra ütemezték. A mai napig emlékszem olyan esetre, amikor a nagyon várt film (fr. kosztümös kaladfilm) idején áramszünet volt és az egész környék az ELMŰ-t szídta egy hétig. Akkor ezek fontosabb dolgok voltak mint ma, amikor többé-kevésbé kívánság szerint választhatunk látnivalót. Én nem jósolok hosszú dicsőséget a két "nagy" TV-nek, előbb-utóbb be fognak olvadni a többi sok közé. Főleg a hihetetlen technikai fejlődés miatti alternativ (független) eszközök miatt.

A reklám téma azt hiszem kimeríthetetlen :)) Nem is akarok nagyon belemászni, de...
miért is nézik hülyének a közönséget:

"megamosi szuperrambó" : a sötétség csúcsa
"aki igényes ilyen kocsit vesz"(10M-tól felfelé): a pofátlanság csúcsa
"bezzeg a másik mosópor..." : a lejáratás csúcsa
"Kiskutyám mit vigyek a hentestől?"-Mobilreklám: kutyával beszélünk mobilon
jódolgunkban!? -ez a Kánaán!
"új! szabályozható időközökben automatikusan illatosító légfrissítő": az emberi
fejlődés csúcsa :))
"fantasztikus, csodás zsíroldó hatású mosogatószer": esti mese:)) Aki valaha látott rohadtul mocskos, leégett dolgot (pl partigrill) , az nem döl be ennek a marhaságnak.
.
.
.stb

Tényleg ennyire hülye lenne az átlagember, vagy ennyire hülyének lehet nézni???
Előzmény: Gáborbakter (16)