Nehogy már én húzzam a rövidebbet, mert a cég nem talált számomra munkát.
khamos-szal egyet kell, hogy értsek ebben az esetben:
forda szerinti vezénylés van, ami alapján pl. 11,3 órás személyvonatos fordulót kell csinálnia. Ez nem sikerül neki, mert a mozdonyirányító, vagy a mozdonyfelvigyázó a "haverja". Meló közben a "haverok" megkeverik úgy a lapokat, hogy csak 6,1 órát tud dolgozni, miközben a valóban haver Gipsz Jakabot meg helyzetbe hozzák az aznapi 4,5 órás szoli helyett vele 12-t csináltatnak.
Ez korrekt?
Ez a garancia valamilyen szinten kell.
Tehervonatok esetében nagyon egyszerűen meg lehetne oldani a dolgot: a 12 órás fix boltokat levenni 10-re, és figyelni arra, hogy véletlenül se tudjanak elverődni (főleg a tudottan arra hajlamosak), hogy több legyen 10-nél. Ha valós teljesítmény áll az esetleges túlóra hátterében, akkor viszont duzzogás nélkül kifizetni az 50%-os felárral. Csak az a baj, hogy itt is bezavar a képbe -az irányítóknál- a "haver" faktor. xy, mint molylepke döglik egész szoliban, de zf, mint ugyancsak molylepke viszont fordul 2-t Hegyesbe.