rainman Creative Commons License 2005.05.10 0 0 31

Szervusz!

 

Nem a fogyasztóvédőknek dolgozom. De a fogyasztókért....

Viszont van némi rálátásom távközléstechnikai dolgokra.

 

És vélem: Ha segítséget kérek, többnyire megkapom, akár úgy, hogy a cég ügyintézője rugalmasan kezeli a szabályokat, éppen a megoldás érdekében.

Viszont ha elkezdek emberkedni, és mondjuk éppen "holdtöltéje" van az ügyintéző hölgynek, akkor az emberkedésemre válaszul segítőkészség helyett felveszi a hivatalnoki formulát, és akár szépen előkotorja pl. az Általános szerződési feltételek nevű paksamétát, és levezeti, hogy mindenben szabályosan jártak el.

Levezeti, de megoldást nem ad, mert betűszerint esetleg minden rendben van.

Viszont ha segítséget kérek, azt mondhatja: lám betű szerint ugyan rendben van, de mi lenne, ha itt ezt csinálnám, ott azt, amott meg amazt? És talál megoldást!

 

Számmezőileg pedig: Budapesten hétjegyűek a számok. tehát lenne bőven!

Mindem más körzetben hatjegyűek. Tehát lenne bőven.

DE: van ugye egy számozási terv! Bizonyos számmezőket pl. alternatív szolgáltatók kapnak meg. Aztán: Bizonyos számmezőket csak egyfajta technológiájú telefon-eléréshez osztanak ki.

Aztán pl.: adott központ kap egy számmezőt, az oda bekötöttek ebből a tartományból kapnak számokat. És hát bizony megmozdult a piac, vannak lemondások, és igenis vannak új bekapcsolások. Meg van pl. számmegtartással történő szolgáltatóváltás is.

 

Tudomásul kell venni, hogy a telefonszámok összessége korlátos erőforrás, és nem korlátlan, mint pl. a vizenergia.

Illetve mégiscsak megújúlhat, ha a leadott számokat - szigorúan pihentetés után - újra kioszthatják....

Előzmény: Törölt nick (24)