Reisezug Creative Commons License 2005.04.25 0 0 244

Szia! Szoftvermódosítás...Eddig azt hittem az 1.70-es a legkorszerűbb,de pénteken találkoztam a 2.00-val is!!!

Mosó üzemmód...Annyi történik,hogy a mozdony üzembe helyezése után a RET-féket feloldani,a mosóüzemet kiválasztani-ekkor bekapcsol az AFB-kiegészítő féket feloldani. A szellőzők fordulatát leveszi 0-ra,és 2 Km/h-val így 150m út megtételére képes,majd ott megáll,az AFB rögzíti a mozdony helyzetét.Nálunk nem használatos.

Vonathossz lassújeleknél...Annyit tudok róla,hogy kell hozzá az ETCS-jel...Majd még utánanézek...

300KN-os villamosfék...Ezt most így inkább nem adnám közre...Sajnos van benne egy olyan tényező,ami fokozottan balesetveszélyes!!!A fékezőszelepet ki kell iktatni...Tovább nem folytatom!

Csalókód? Ki nevezte el ezt így? Nem csalókód,de én inkább ezekre helyeztem volna a hangsúlyt,és nem a forgóvázak felépítésére.../ típusismereti-tanfolyam /

"." folyamatos nyomása mellett az 1-2-3-8-8 a kód ahol beállíthatod a hangulatodnak,zajnak megfelelő éberségi hangerőt. Ilyenkor egy valamit  NE CSINÁLJ!!!-A megadott értéket NE az ENTER-el fogadtasd el,mert ezzel 0-zod az éberségi hangerőt,azaz nem lesz éb.felhívás,csak levágás!

Az új hangerőt a "main screen" nyomógombbal fogadd el!

De más kódokra-a maradékúttároló kivételével-nincs lehetőséged!!!

Van még a Relészelep-hiba-nál,elegendő ha csak fékszámítógépet cserélsz a műhely 5-ös gombjával!

Továbbá most láttam,hogy a mozdony egyedül is képes a fékpróbára,de anyagot nem kaptam a Siemens-től,pedig két hete rágom őket!

E-mailben ígérték,hogy elküldik a módosításokat!

Üdv:Reisezug

 

Előzmény: bj13 (236)