etwg Creative Commons License 2005.04.13 0 0 173274

Itt nem arrol van szo, hogy ki mennyivel megy (azzal a kutya sem törödik) hanem arrol, hogy még mennyi autot lehet eladni (mert ebböl telik nemcsak a finanszminiszter tarsolya), és ennek a következménye, hogy mennyi (betanitott) szakembernek más adja a napi kenyeret, nem pedig az adofizetö. Ehhez jön még az éppen nagyon aktuális ado- és járulék jövedelem az államkasszába. Gondolod, hogy ezt bármelyik europai állam is fel tudja mondani. (Megint részben szerencsésebbek az amerikaiak, mert azok ezt az uzsorát be sem vezették, igy most nem föl a fejük, hogy hogyan kellene megszüntetni.)

 

Az Amerika idevalo keverése sajnos megint csak egy komoly és rendszeresen elöfordulo tévhit, és semmi köze a valosághoz, ill. annak az ismeretéhez.

 

Az USA-ban 100x -1000x (ki tudja) annyi hely van mint Europában, mindenütt kiépitett autopályákkal, és olyan távolságokkal, hogy ott egy autozást ritkán mérnek orákban inkább napokban. Ilyen körülmények között meg teljesen mindegy, hogy egy new-yorki autos 5 vagy 5,5 nap alatt jut el a meleg Arizonába.

 

(130km/h-val vagy 90-nel mint ma)

 

Ráadásul az amerikai társadalom nemcsak ezen a téren, de szinte mindenütt elfogadja ezt a széleskörü megalázást - mármint, hogy eladnak nekik 6-8 hengeres 200-500 LE-s kocsikat, hogy aztán azokan alapgázon szellöztessék a gyönyörü autopályákon.....)

Előzmény: v_peti (173135)