Vendégsín Creative Commons License 2005.04.05 0 0 137
Ezek szerint a magyarországi vonalakon nics huppano...

Add el a V 43-at a jobb futású mozdonyokat üzemeltető mozdonyszemélyzetnek.
A V 63 esetében pedig az a bibi, hogy nem igazán szereik a hattengelyes mozdonyokat, több és szigorúbb sebességkorlátozás van rájuk.

A futásjóságról pedig annyit, hogy Zohor - Malacka között az átépítés előtt Gorillán 120 km/h-nál a rezsón főztünk bögrében kávét és nem lötyögött ki.
Ugyanott 1994-ben V 63-assal egy jókuti fordulóban a szlovák mozdonyvezető kolléga az én jelenlétemben és kívánságomra ment az engedélyezett 120 km/h-val.
Néhány helyen (a szelvényszámokat egy nappal korábban világosban felírtam, visszafelé Laminátkán, de írni azon is lehetett) nézegettem a fényszórók fényében, hogy a felsővezetéki oszlopok közt kiférnénk-e az erdőbe (a régi hegyeshalmi vonalon is utaztam, tehát nem vagyok félős) és Jókúton öt friss felütést találtam az ágytokok és a forgóvázkeret között.
Előzmény: kisvautas (135)