hellcat43 Creative Commons License 2005.04.03 0 0 752

ZB az esetleges eletkort momentan nem pejorative gondoltam, hanem praktikusan csak arra lettem volna kivancsi, pl. a t. marshaller urak mennyire ismerik a dicso elodeiket? (A pilotak esetben ez bizonyos okokbol egyszerubb, legalabb is minimum 5-10 evig visszamenoleg meg valamennyire kovetheto). Szoval, hogy azonos nemzedek al-ellenteterol van-e nagyba szo, vagy valami furcsa, mesterseges mubalherol?

En ifjabb koromban azt lattam (es erre is tanitottak kokemenyen korbaccsal), hogy amikor egy rg szerelo megkozeliti a rg-et, a cpt-nak meglehetosen nagy tisztelettel kell tarsalognia az adott urral. (Ergo a crew tobbi tagjanak is.)

Na mar most, az integeto ugye 1-el lejjebb levo paria a kasztban, mert integetni elvileg es neha gyakorlatilag a szerelo is tud, de forditva ugye… De ez egy igazi mu (al) balhe, hiszen az egesz repules a munkamegosztasrol szol, es nem arrol, hogy a kofaragok es a balettancosok egy szakszervezetbe tartoznak-e (Copy Right Mr. Jeno Rejto aki one hundred years szuletett etc.).

Lelektanilag a dolog magyarazata egyszeru: bizonytalan malev, penzugyes balfaszok kezere adott, szakszerutlenul vezetett Ferihegy, kiszervezett iranyitas (bar ez gyakorlatilag helyes dontes volt). Nem fogom itt kiszolgaltani pl. azt a sorivo-barat cimborat, aki elmagyarazta, hogyan kell varakoztatni (guritani) a rg-t, ha epp nincs szabad allohely. En azt hiszem, a BP balfasz vezerkara sem gondolhatja komolyan, hogy ennek nincs hire Hungary hatarain tul…

Előzmény: zöldbanán (750)