Ezzel nem is lenne baj, de miután a döntésben is pont azt hámozgatják, hogy miért történtek a dolgok igy vagy ugy, akkor mi, mint olvasok is kezdhetjük firtatni,
hogy vajjon kinek az érdekeit képviseli:
- Hiszen ugyanigy gondolkodik a vesztes fél
- Ugyanigy gondolkodik a buszlobby
- Ugyanigy gondolkodik a közutilobby
- S ugyanugy gondolkodnak a vasut ellenzöi
- ugyanigy gondolkodik a kormány, aki szinte ugrálni fog a boldogságtol, ha bármilyen ok miatt nem lehet elkölteni néhány 100 milliárdot.
Ezeknek lenne az Index a szocsöve?
Viszont attol, hogy késlekedik, vagy nem lesz uj vonat az utasok, meg a vasutasok lesznek a legnehezebb helyzetben, hiszen akkor még évekig azzal a romhalommal kell utazniuk meg dolgozniuk, ami most megy. S ráadásul minden uj megoldás - tender - csakis drágább lehet, azaz a most felvetett apro különbség (mert az az, ami miatt kitört a vihar a serbliben), akár nagyságrenddel is nagyobb lehet.
Ez kellene, hogy egy bulvárlap érdekében álljon.