st_patrick Creative Commons License 2005.03.22 0 0 979

Az AIM-120 tényleg erős volt de mindig utólag gondolkozom.... :-)

Viszont az F-104G és S változatait nem becsülném le...

F-104G: csapásmérő változat a németeknél, alkalmas atombo. horozására is NASSAR F15A lokátorának vannak bombázó üzemmódjai is. Bevetési profil: M1 körül mélyrepülésben közelít, bombáz aztán pucol ahogy csak lehet.

F-104S: olasz változat légvédelemre AIM-7E 35km hatótávú rakétákkal. NASARR R21G/H lokátora térképező és terepkövető üzemmódokkal, 9 pilonnyi fegyverzet pakolható rá 3 tonna körül-Hol volt a 21-esen ennyi fegyver?

F-104S/ASA: olasz korszerűsített változat 1984-től állt rendszerben. Aspide-1A rakéták 75km hatótávval, ehhez egy növelt érzékelési távolságú Fiat R21G/M1 lokátorral. Mindkét olasz változathoz természetesen AIM-9L Sidewinder. Ezt mindennek nevezném csak nem harmadvonalbelinek a maga korában...

F-4E: az APQ-120-as lokátor érzékelési távolsága 56km volt. A MiG-21bis RP-22-ese tudott 20-30km-t felderítési és 15-20km-t rakéta-rávezetési üzemmódban. A német F-4F Phantomon volt 9 pilon, ebből négyen Sparrow rakétával... Az F-4E külön rakétapilonokkal nem rendelkezett de a maradékra is pakolható volt annyi mint az F-104S-re.

Ezért írtam hogy a 60 MiG-29 az adu és a többi csak a  néhány bevetésre alkalmas szmötyi.

Ha a magyar vonatkozású VSZ hadműveleti tervekről tudsz valamit ( "Ez jól hangzik, de nem igaz") légyszi küldd el  legalább a hozzáférhetőségét ha nem is a tervet, mert erről tényleg csak hírfoszlányaim vannak:-)

Előzmény: Hpasp (964)