róna Creative Commons License 2005.03.21 0 0 140

Üdvözöllek!

Abban a kollégádnak igaza lehet, hogy az esemény után frissiben, igy rekonstruálták az eseményt. Gondolom néhányszor jegyzőkönyvbe is mondta, valószínüleg úgy ahogy Neked is elmondta. A vonatkísérők is kezdetben úgy védekeztek, hogy valaki (nem Ők) lekapcsolta az elszabadult kocsikat. A kocsik, lehet hogy nem közvetlenül a mozgatás után, hanem kissé később indultak el, mert a vágány vége már lejtőben van, és talán az áthaladó 90019 rezgésére mozdultak meg.? Ebben többféle feltevés is volt. A katonai jellegű balesetekről csak szűkszavú baleseti értesítő jelent meg, igy maradhatott ok a találgatásra is. Mivel hál Istennek, nem voltam ott, a pontos igazságot én sem tudhatom, amit írtam, az így maradt fenn a köztudatban. Ami biztos, hogy a kocsik összekapcsolva nem voltak, a kézifékek behuzva nem voltak, párosféksaruval senki nem állt ott, ahol állni kellett volna. Ezen okból kifolyólag büntették meg azokat, akiket megbüntettek.  

Előzmény: Törölt nick (133)