zsolti21 Creative Commons License 2005.03.09 0 0 571

Hát persze!

 

A gyári adatok:

Porsche 924 Targa 1982

Soros, 4 hengeres, 8 szelepes, 1984 ccm-es Audi motor, 125 Le, 168 Nm/5800Rpm.

0-100 Km/h: 9.6 Sec

V-max: 206 Km/h

Súllya: 1130 Kg

Galvanizált karosszéria, kivehető tetőablak (ezért Targa), bukólámpák.

Transaxle hajtomű, (a váltó és a hajtás hátul helyezkedik el), 50-50%-os súlyelosztás.

Torziós hátsó rugózás, elöl tárcsa-, hátul dobfék.

2+2 személyes

 

 A 924-esem 2003 nyarán vásároltam. BMW E30 után ”02-es”, vagy E21-es BMW-ét szerettem volna, a 924-es nem vonzott. Annyit tudtam csak róla, hogy ”audimotoros”, de azóta is bosszant, ha így nevezik. A 8.-ik lepukkant bömös után kiváncsiságból néztük csak meg. Megvettem, helyrehoztam rajta amit tudtam, és azóta hétvégi autónak használom. Az öcsémet is megfertőztem vele, most adja el a verdáját, hogy neki is ilyen legyen :-)

Saját tapasztalataim az autóval:

Tényleg 10 másodperc körül gyorsul 100-ra, és tényleg 200 felett van a vége. Sokan "5-hengeres audimotoros"-nak nevezik, pedig 4 hengeres. (Ez amolyan "urban legend", és már kiíthatatlan). Sajnos igen rossz a híre az autónak, ritka is a patent álapotú darab. Egyeseknek emészthetetlen, hogy ez egy olyan Porsche amit VW/AUDI alkatrészekből 'legóztak" össze. (Emiatt viszont nem annyira horror az alkatrészek ára.) Nagyon szeretem, igazi sportautó!

Előzmény: Ali76 (570)