Részben hasonló történt velem tavaly december-januárban.
Én nem váltottam szolgáltatót, viszont el kellett költöznöm, kb két kilóméterre onnan, ahol addig laktam.
ADSL elérés ki vol építve, modemet személyesen vittem be egy Matáv-pontba, az ügy gyorsítása érdekében.
Datanettel időben kötöttem meg a szerződést, befizettem mindent, amit kell és vártam.
Meg vártam. És még vártam.
A szerződést 30 napon belül kellett volna teljesíteniük. Amikor a 30 nap után érdeklődtem a datanetnél, hogy akkor én most mi a bánatos francot csináljak azt mondták, hogy a Matáv húzza az időt. A Matávot felhívtam és ott azt mondták, hogy a datanet húzza az időt. Én meg csak ültem ADSL nélkül.
Aztán újabb telefonok, dühös kiabálás. Megérdeklődtem, hogy mit tehetek még?
A datanetes ügyfélszolgálatos kedvesen közölte a nemteljesítés hetedik napján, hogy el is állhatok a szerződéstől. (Igen, pont ezt akartam...ááá)
A másik zseniális ötlete az volt, hogy, ha fizetek érte, akkor normál 56K-s elérést tudnak nekem az átállás időszakára biztosítani.
A szerződéskötés utáni negyvenedik napon jöttek és bekötötték.