165.3 LE Creative Commons License 2005.03.05 0 0 88

Sziasztok

 

 

A C5 minőségéről az én történetemet is leírom, hogy a másik oldalt is lássátok.

 

Három éve vettünk mi is nagy örömmel egy HDI C5 öt, aztán a nagy örömünk rémálommá változott.

 

Már 700 km után négyféle hibával vittem vissza a kocsit, amit félig megjavítva kaptam vissza. Nem írom le részletesen az ezután történt javítási kisérleteket, mert ahhoz ötven oldal sem lenne elég.

Mindenesetre 4000 km -ig egymillió !!! forintnyi garanciális javítás történt, de még ekkor is életveszélyes volt az autó, mivel menet közben ha olyanja volt, akkor hirtelen megszünt a hátsó fékerő.

Mivel nem bírták megcsinálni, én meg nem akartam elhozni a szervízből, de az egy hónap javítási határidő letelt, így ki kellett volna cserélni az autót, hivatalos levélben felszólítottak, hogy az autó jó, és ha nem viszem el, napi 10000ft +ÁFA tárolási díjat számolnak fel.

Kénytelen voltam elhozni, de fogyasztóvédelmi vízsgálatra küldtem az autót.

Ott megállapították, hogy a kocsi életveszélyes, de ezt a szervíz le sem szarta.

Ezután pereltem be őket, a bíróság igazságügyi szakértőt rendelt ki, aki egy hétre elvitte az autót, és közel kétezer kilómétert megtéve vele dokumentáltan megállapította a hibát, és életveszélyesnek nyilvánította.

Ezután egy éve megnyertem a pert első fokon, amit persze megfellebbeztek, mert őket továbbra sem érdekelte, hogy egy életveszélyes autót adtak el egy vevőnek, akikből élnek.

Múlt héten volt a másodfokú tárgyalás, amit szintén megnyertem, és jogerősen kimondták, hogy minden a perrel felmerült költségem kifizetése mellett ki kell cserélni egy új kocsira a C5 -öt.

 

Nem azért írtam le a történetem, hogy megbántsak olyanokat, akik nagy örömmel használják C5 -ös kocsijukat, bár csak mi is közéjük tartoznánk, csak mindenkinek ismernie kell a másik oldalt is, hogy akik kocsivásárláson törik a fejüket, hogy pro és kontra tudjanak dönteni.