>>Akkor mire alapozod a kijelentésedet?
Nagyon egyszerű. Egy V40 és egy V43 között látom a fejlődést, az egész mozdony más. Egy V43 és a Taurus között nem.
>>Kérdezz meg egy mv-t aki már lepengetett 10-15 évet Szilivel,el fogja Neked mondani a különbséget.
Én szivesebben kérdezném meg egy 203 - as vezérét. Neki egész jó fizetése volt annak idején, koplalás nélkül vehetett egy kertes házat és amikor nyugdíjba ment nem voltak anyagi gondjai. Rádásul megbecsült tagja volt a társadalomnak. Igaz, Ő nem azzal kezdené, hogy minden 203 helyett 2 1047 - et. Ez a különbség.
>>Nem kellene kimenni az utcára,elég lenne a hatályos utasításokat betertani.
Azokat ugyanúgy kirúgnák. Teljesen mindegy, hogy hogyan nem illenek bele a rendszerbe, sem a sztrájk, sem az utasítások betartása nem elvárás. Illetve látszólag lehet / elvárás, de a valóság bonyolultabb.
Én ezzel nem értek egyet és a nyugati civilizáció végét is jelentheti, de ez van.
>>Szerintem ez csak a szintentartáshoz is éppen csak elég.
Ez attól függ, hogy minek a szintentartásához. Mert a jelenlegi MÁV szintet én nem tartanám, hanem az összes felelőst elzavarnám a szélrózsa összes lehetséges irányába.
Talán zugkraft aargau beírja, hogy milyen állapotúak az Ae 6/6 - os mozdonyok. Nagyon csodálkoznék, ha az Általad felsorolt jelenségek az Ae6/6 - ra is jellemzőek lennének.
Most ott tartunk, úgy Magyarország egészében, mint a franciák, vagy az olaszok 35 éve. Ez szemétség, de ez van. Ezt szerintem el kell fogadni és talán egyszer majd jobb lesz.
Persze, csak annyival, mint a franciáknál meg az olaszoknál, ahol még mindig el kell vinni a 40 éves 9200 - at, vagy a 60 éves E636 - ot.