llamada
2005.02.15
|
|
0 0
90
|
Nade...itt nem is arról van szó, hogy a drót nem kell, hanem, hogy az egyébként havi 9-10k-t fizető ADSL ügyfeleket még nem kéne lehúzni 3k-val, illetve, hogy a telefont csak hívásfogadásra használó előfizetőket nem kéne elzavarni az alap minimum 3k havi költéssel. (Elsősorban hívásfogadás esetén az okos díjcsomagok nem érnek semmit, ha nincs 1.6k körül a havi fix kiadás rá, akkor nem piacképes ott a szolgáltatás.) Azt kell végiggondolnia a matávnak, hogy megállítja-e a vonalszámcsökkenést, vagy nem. Ha igen, akkor erőltessék meg az agyukat a marketingesek. Szerintem ők még Nálad is jobban keresnek abban a cégben, pedig sokkal kevésbé hatékonyak, mint Te itt. |
Előzmény: rainman (79)
|
|