.......Hentes 2..:........
.
AZ én véleményem szerint jelképes összegért privatizálni kellene a Vicinálisolkat önkormányzatoknak további hasznosítás céljából. Kikötve, hogy a nagy kedvezményért cserébe x évig üzemeltetik a szakaszt és további fizetőképes létszámot szogáltat az anyavállalat szerelvényeihez azáltal, hogy beszállítsa az első csatlakozási ponthoz őket.
Vagy eladnám nullszaldós áron vállalkozóknak, mert a veszteséget termelő járat nem rentábilis és a nullszaldó is pozitív ilyen megközelítésből.
traficc :
Tisztelt Hentes 2 !
Nivitásod olyan hatértalan, hogy már tisztelni való.
Szeretném ha JÓL értenéd! Semmi sértőt nem írtam Rólad, hanem inkább rácsodálokozóan elismerőt !
A vicinálisainkat nemhogy kedvezményesen, de még ingyért se venné át olyan vidéki önkormányzat ( polgármester) ahol a helyi önkormányzatban többségben vannak az olyan képviselők ( mindegy milyen pártból) akiknek SZÁMTANBÓL és NEM matematikából, hármasnál jobb jegyük volt.
Ötleted, hogy vállalkozóknak adják át, több mint érdekes.
Gondolom tudod, hogy a körülbelül kétszáz kilóméteres kis mellékvonali főnökségek, a most számított ( gépészet nélküli) bekerülési költségeik kb. 13-18%-át szedik be utasoktól.
Még kb. 20-30%-ot az államtól árkiegészítés címén.
A hiányzó 40-60%-ot fedezi a "központi" MÁV illetve neki meg az állam, a két évenkénti szanálással, adósság leírással.
Melyik vállalkozó tolongana egy olyan szlgáltató átvételéért. aminek a bevételei sokkal bizonytalanabb mint a példabeli kutyus vacsorája ????????
Egy síma 200 km-nyi ( mindegy melyik) vicinális szakaszod úgy 650-850 millió Ft.- veszteséget termel, évente !!, 2003-as vagy 2004-es árakon.
Biztos vagy benne, hogy sokan jelentkeznek ilyen vállalkozásért ha meghirdeteted ?