cere Creative Commons License 2005.02.11 0 0 343

Tegnap "szervátültetésen" esett át a kocsi. A dinamikája kezd visszatérni, a 0-100 gyorsulás (üresen) 60s helyett ismét 23s körül alakul, és az utazósebesség is újra 120 körül tartható.

Ami aggasztó volt, az a szervizes megjegyzése. Ök gyakorlatilag a "magyar gázolaj minöségét" teszik 100% felelössé, az adagoló halálának okaként (tegnap 2 kocsin is cseréltek). Söt, azt mondta, hogy a TDCI motorok még érzékenyebbek, azzal még nagyobbakat szívnak a tulajok, állítólag azok még 200e km-t sem bírnak.

 

Kiszámoltam gyorsan, ha kénmentes dízelt vennék, 200e alatt (30 Ft/l különbség esetén), pont 300e Ft lenne a többlet, ami szinte forintra = az új adagoló árával.