adsonnet Creative Commons License 2005.02.10 0 0 topiknyitó

Sziasztok!

 

Három hónapja vásároltam a fenti kütyüt, majd bezajosodott a mikrofonja. A csereként kapott darab egy napig bírta, ezután állandó sípolással kényeztette beszélgetőpartnereimet. Most várom a harmadikat, illetve már nem is várom...

 

A központi "mindenszintű javítások" márkaszervíz  ügyfélszolgálatáról pedig annyit, legszívesebben elfelejteném a viaskodást a kívül mázas belül nulla hölgyeménnyel, mivel empátiáról és segítőkészségről még biztosan nem hallott....

Sorbanállás közben egyébként mindig volt egy-egy HS-801 a sorban, efféle problémákkal.

 

 

Nektek is vannak hasonló rossz tapasztalataitok ezzel a típussal?

 

Mindenképp meg kell várnunk az öt cetli elfogyását a garancialevélről, mielőtt visszatérítést kaphatunk?