adsonnet
2005.02.10
|
|
0 0
topiknyitó
|
Sziasztok!
Három hónapja vásároltam a fenti kütyüt, majd bezajosodott a mikrofonja. A csereként kapott darab egy napig bírta, ezután állandó sípolással kényeztette beszélgetőpartnereimet. Most várom a harmadikat, illetve már nem is várom...
A központi "mindenszintű javítások" márkaszervíz ügyfélszolgálatáról pedig annyit, legszívesebben elfelejteném a viaskodást a kívül mázas belül nulla hölgyeménnyel, mivel empátiáról és segítőkészségről még biztosan nem hallott....
Sorbanállás közben egyébként mindig volt egy-egy HS-801 a sorban, efféle problémákkal.
Nektek is vannak hasonló rossz tapasztalataitok ezzel a típussal?
Mindenképp meg kell várnunk az öt cetli elfogyását a garancialevélről, mielőtt visszatérítést kaphatunk? |
|