malacgazda Creative Commons License 2005.01.29 0 0 5
A budaörsi Electro World hozzáállásán pofám leszakad.
Vettünk egy drótnélküli telefont ott. 10e Ft alatt blokkgarancia van, azaz nincs külön garifüzet, hanem a blokkra pecsételték rá a garanciát. A blokk egyben áfás számla is volt, úgyhogy a megfelelő időben átvittük a könyvelőhöz. Azután egyik napról a másikra magától elromlott a telefon, a beszélő nem kommunikált a bázissal. Könyvelővel visszafaxoltatjuk a számla másolatát, és azzal meg a telefonnal felszerelkezve irány az Electroworld.
Az ügyfélszolga egészen bámulatos próbálkozásokat tett, hogy elhajtson minket a francba! Elképzelhetetlennek tartom, hogy a 21. szdban, Európában egy bolt ilyen lábszagú, tökéletesen nyilvánvaló hazugságokkal próbálja lepattintani a reklamáló vevőt. Még a Tescóban is szó nélkül visszacserélik az ennél jóval drágább cuccokat is.
Ügyfélszolgás ribanc bepróbálkozásai sorrendben (zárójelben azok, amikkel mi válaszoltunk):
-"hol az eredeti csomagolás" (72 óráig kell megőrizni)
-"a blokkgarancia nem érvényes" (10e Ft alatt dehonnem)
-"számlamásolattal csak ugyanolyan készülékre tudja becserélni" (OK, cserélje, nemérdekel)
-"ugyanolyan már nincs, csak jóval drágább készülékek" (és kilistáztatja az ugyanattól a gyártótól való készüléket, mikor más gyártótól igenis van raktáron azonos árú telefon)
-"számlamásolatra nem tud pénzt visszaadni, kérjük el a könyvelőtől az eredeti számlát, menjünk vissza azzal" (aha, persze, és az elbenzinezett pénz meg több lesz, mint maga a telcsi ára, ugye ezt maga se gondolja komolyan, asszonyom)

Itt untuk meg, és mondtuk, hogy hívjon valami főnököt, különben itt alszunk. Erre felhívott valami ov-t, komolykodó pofával tárgyalt egy ideig, és "nagy kegyesen, csak most, csak itt, csak nekünk" visszafizette a telefon árát.

Nem tudom, hogy az ügyfélribanc volt-e csak ilyen szemét, vagy a dógozóknak parancsba adták, hogy pattintsák le a kedves vevőket. Gyanítom, mindkettő...