Pat_Healy Creative Commons License 2005.01.26 0 0 519

:))))

 

pluto ne csináld már, most komolyan.... jo, info legyen jobbos, de mtv... azért ne viccelődjünk egymással; rögtöna  kormányváltás után kirakták onnan Halász Mártát (ha jól emlékszem így hivjak, ha nem akkor elnézést.) aki a Hét műsorvezetője volt és ő inkább jobbos volt; legutóbb Matuz Gábrt és Siklósi Beatrixot rakták ki és szüntették meg műsorukat és ők se arról híresek, hogy a maszop seggét nyalnák, ellentétben olyan mtv-beli emberekkel, mint pl friderikusz és akkor ne is említsük a nap kelte stábját úgy ahogy van...

 

 

balos médium csak rtl, szabad nép...:) nana, ha jobban megerőlteted magad rájösz, hogy igazából a ringier kiadó összes lapja, népszava, magyar hírlap, blikk ésatöbbi szintén nem arról híresek, hogy a jobboldalhoz húznának. a népszava egyenesen maszop pénzekből tartja el magát. hetilapok közül is akad bőven pl.: 168 óra, magyar narancs; story, best "sztármagazinok"; a kétheti hócipő farkasházyné vezetésével. vessünk egy pillantást a tévére. kapásból a 3 országosan fogahtó csatorna: mtv, rtl (itt egyedül üde színfolt Fábry), tv2; kábelen: m2, magyar atv(!!!!ez a leggusztustalanabb!!!); a duna még elmondhatja magáról, hogy próbál középen maradni és nekem ezért is oly szimpatikus. a hír tv-t lehet jobbos tévének nevezni, ez részben igaz is, ugyanakkor egyik oka ennek, h a meghívott vendégek nagy része a baloldalról élből nem megy el, mert "fujszarjobbosfideszestévé". viszont a híradójuk tavaly elnyerte az ORTT legobjektívabb híradás díját és műsorvezetői közt nem egy balos van....

 

nem az fáj nekem, hogy vannak balos médiák, hanem az, hogy ezekben gátlástalanul hazudoznak és nagyon durva föléányben vannak a jobbos médiával szemben.

Előzmény: Pluto_d (515)