X-mas Creative Commons License 2005.01.26 0 0 topiknyitó

Az ügyfélszolgálatokkal mindig vannak gondok. Nyilván nem lehet mindenkinek megfelelni.

 

De leírnám életem legérdekesebb ügyfélszolgálati kalandját.

 

Credit Suisse Life & Pension Nyugdíjpénztárak.

 

Telefonon keresztül általában kielégítő válasszal tudtak szolgálni. Egy esetben jelezték, hogy feltétlenül papíron kell forduljak hozzájuk.

Meg is írtam, el is küldtem. Ajánlott küldemény. Így le is tudtam nyomoztatni, hogy a levél 3 nap alatt eljutott hozzájuk.

 

Két hét múlva rákérdeztem, hogy mikorra várhatom a választ. Erre mondták, korai még, 1 hónapjuk van, hogy megválaszolják. Szóltam az egy hónap leteltével, ekkor közölték, hogy nagyon terheltek, sok a levél, legyek türelmes. Két hónap múlva kiderült, hogy valójában eddig el sem tudták kezdeni a munkát, mert elektronikusan mennek az iratok és rosszul volt beszkennelve, ezért olvashatatlan volt. Újra szekkenik és minden rendben lesz. Harmadik hónap elteltével érdeklődtem, hogyha tőlük nem kapok választ, akkor kitől kérhetek, úgy mint felettes, vagy felettes szerv. Erre megkaptam a választ, hogy "pszáf". (Érsd: nem mozaikszóként PSZÁF /péeszáef/, hanem pszáf.) Hamar kiderült, hogy már jó az elektronikus másolat, de rossz helyen áll a levél. Hegyedik hónapra kiderült, hogy ugyan megállapították már egyszer, hogy rossz helyen van, de most már át is teszik. Gondoltam felhívom közvetlenül a központi telefonszámot, kapcsoltatom az ügyfélszolgálati vezetőt, elsorolom neki, mi történt eddig. Sikerült is. Meg is ígérte, hogy rendben lesz innenstől. És csodák csodája, 5 hónap után megkaptam a választ.

 

Ami viszont pozitívum: a válasz teljesen korrekt és előzékeny. Felismerték és javították az elszámolást.  De nemcsak hogy javították, hanem a hiba miatt kieső hozamot is jóváírták. Tehát minden szépen megoldódott, csak nem az ügyfélszolgálaton keresztül kell hozzáfogni.