Tetszik!
Főleg az, hogy inkább két körforgalmat építesz, mint egy nagyot, bár így lehet, hogy az átmenő forgalom lassabb, mint egy naggyal, de az is lehet, hogy össze lehet hangolni a kettőt. (Ezek lámpás körforgalmak, igaz?)
A felső körforgalom helye pont jó, az alsót meg nem lehet máshova tenni, illetve azért kellene pár méterrel északabbra tenni, hogy a háztól elférjen, de a lényeget ez nem érinti.
Na, és most change requests:
* Dél felől az út keskeny, faltól falig tart, ma itt 5 sáv van. Gyors számolással kiderül, hogy ezen a rövid szakaszon a villamospálya részben közös a közúttal, ráadásul a villamos alig 1m-t tudna ezen a szakaszon süllyedni, azaz a teret/körforgalmat 4m-rel ki kellene emelni, ami már durva lenne a tér déli homlokzata miatt. Északon ez egyátalán nem probléma, a 26-os út ráadásul kisebb emelkedőre megy fel a térről.
* A két mellékút nyugaton (E és F) miatt nem érdemes aluljáróra költeni. Csak egy tipp: a kivezető utcát a felső, a bevezetőt az alsó körforgalomba kötném, erre hely van.
* Közös buszpu.-ban gondolkodik a város és ez célszerűnek is látszik. Az utasnak is jobb, ha egy egységes rendszert lát, legfeljebb, ha marad a két cég, a tárolón osztoznak, meg külön irodájuk lesz.
* A "tér2" elvárt helye a déli oldalon lenne a városképi elvárások szerint. Ez gondolom, mivel a buszpu. szerkezete véáltozik, nem olyan nagy gond, egyszerűen máshova kerül a tároló.
Köszi még egyszer!
/a/