Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2005.01.21 0 0 408
Tetszik!

Főleg az, hogy inkább két körforgalmat építesz, mint egy nagyot, bár így lehet, hogy az átmenő forgalom lassabb, mint egy naggyal, de az is lehet, hogy össze lehet hangolni a kettőt. (Ezek lámpás körforgalmak, igaz?)

A felső körforgalom helye pont jó, az alsót meg nem lehet máshova tenni, illetve azért kellene pár méterrel északabbra tenni, hogy a háztól elférjen, de a lényeget ez nem érinti.

Na, és most change requests:

* Dél felől az út keskeny, faltól falig tart, ma itt 5 sáv van. Gyors számolással kiderül, hogy ezen a rövid szakaszon a villamospálya részben közös a közúttal, ráadásul a villamos alig 1m-t tudna ezen a szakaszon süllyedni, azaz a teret/körforgalmat 4m-rel ki kellene emelni, ami már durva lenne a tér déli homlokzata miatt. Északon ez egyátalán nem probléma, a 26-os út ráadásul kisebb emelkedőre megy fel a térről.

* A két mellékút nyugaton (E és F) miatt nem érdemes aluljáróra költeni. Csak egy tipp: a kivezető utcát a felső, a bevezetőt az alsó körforgalomba kötném, erre hely van.

* Közös buszpu.-ban gondolkodik a város és ez célszerűnek is látszik. Az utasnak is jobb, ha egy egységes rendszert lát, legfeljebb, ha marad a két cég, a tárolón osztoznak, meg külön irodájuk lesz.

* A "tér2" elvárt helye a déli oldalon lenne a városképi elvárások szerint. Ez gondolom, mivel a buszpu. szerkezete véáltozik, nem olyan nagy gond, egyszerűen máshova kerül a tároló.

Köszi még egyszer!

/a/
Előzmény: GroundZero (406)