Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2005.01.20 0 0 402
Főirányok:

A->C, A->D,
C->A, C->D, C->G,
D->A, D->C, D->G,
G->C, G->D

Tömegközlekedés:

A->C, A->D*,A->G
B->D, B->F
C->G,
D->A*,D->B, D->C,
G->A, G->B, G->C

pu.->A, pu.->B, pu.->C, pu.->D, pu.->F, pu.->G* (és vissza is)

* Tervezett.

Tervezett (bekalkulálandó) villamosvonal A-D vonalon.

Mellékirányok:

Az összes többi. F a tértől ki, E a térre be egyirányú.

A,C,D,G tekinthető egyforma erősnek, E/F páros és B szintén, de kisebbnek (kb. harmada, de B-t a pályaudvar forgalma is terheli, valamint a feketével nem jelzett helyi út is B-től északra, amit a csomópontba be kell kötni, nem vágható el, bár forgalma csekély).

/a/
Előzmény: GroundZero (400)