Hentes2 Creative Commons License 2005.01.17 0 0 35

Szerintem a főnökség nem is igazán akar mit kezdeni a kisforgalmú vonalakkal. Most lehet azon dolgoznak, hogy hogyan lehet megetetni az ott lakó néppel a rossz hírt, hogy nem lesz vonat a jövőben. Hogy ne legyen nagy balhé se a sajtóban se a politikában.

AZ én véleményem szerint jelképes összegért privatizálni kellene a Vicinálisolkat önkormányzatoknak további hasznosítás céljából. Kikötve, hogy a nagy kedvezményért cserébe x évig üzemeltetik a szakaszt és további fizetőképes létszámot szogáltat az anyavállalat szerelvényeihez azáltal, hogy beszállítsa az első csatlakozási ponthoz őket.

Vagy eladnám nullszaldós áron vállalkozóknak, mert a veszteséget termelő járat nem rentábilis és a nullszaldó is pozitív ilyen megközelítésből.

A kecske is megmaradt és a káposztácska is jól lakott alapon nem lesz papmpogás a kistérségekben és a vasút is megmarad ezáltal nemhogy veszteséget nem termel hanem csekélyke profitot is gerjeszt az áttételes utasforgalom segítségével.

Ezentúl nagy gondot fordítanák az ipari létesítmények kiszolgálására ami néha nem állna semmi másból csak, hogy a vagonok szálításával PONTOS vagyok. Nem törném össze vagy lopatnám el a szállítatók áruit menet közben és mindig tiszta és karbantartott szerelvényekkel közlekednék. (attól még lehet régi és elavult, de legalább a szándék)

A magára hagyott vonalak meg teljes elbukott tételek mert előbb-utóbb felszedik őket az erre szakosodott brazil-gépsorok és akkor nem lesz ez se ráadásul még az ócskavas árából sem részesül a cég.

 

Nos én így látom a nem túl távoli vasút jövőjét.

Üdv: Hentes.

Előzmény: exmv (32)