OSA and VÁC Creative Commons License 2005.01.10 0 0 305

  Hello mindenkinek!

       Ha megengeditek,egy pár szót írnék múlt heti miskolci látogatásomról. Sikerült bejutnom minden nehézség nélkül az Acélmüvekbe,ahol egy nagyon kedves (vezetQ) Úr kalauzolt a mozdonyokhoz. Össz. 4 gépük van,2 pont tankolt érkezésemkor.így azokra várni kellett,de hamarosan jöttek. A gépek oldalán A-s pályaszám van,elöl viszont M-44-es saját számozás.Nem szándékoznak már selejtezni belölük(legalábbis egy ideig),mert asszem múlt nyáron is ott helyben szétvágtak egyet.(az úr megjegyezte,valaki pont akkor fotózott,így megörökítette a szétvágás pillanatait is!)

    Utána a Bobo KFT-be mentem(volt DIGÉP),ahol a fönökkel való konzultálás után kezdhetem a fotózást.Qk egyébként (ipari) mozdonyok javításával,felújításával foglalkoznak,de van saját gépük is. (abból egy A-26-os volt csak benn,mert a Bobójuk bérbe van adva)Egy ózdi A-25-ös volt bent javításon+ egy tállyai A-26-os és várnak máshonnan is gépet. Érdekesség,hogy kint már szinte félig selejtes gépek várakoznak,ezekre vevQt keresnek-miután felújítják.Ja és gazdagabb lettem itt egy saját készítésü prospektussal is,ameyen a céget reklámozzák!

   Végül-ha nem is zökkenömentesen-eljutottam Hejöcsabára-bár ne tettem volna... Már kint a hülye minöségi technológiájukat hirdetik-gondolatm már akkor,hogy ebbQl jó nem sül ki... Így is lett,a portás(pardon securityis) még felhívni sem méltóztatott senkit,azzal az indokkal,hogy fotózáshoz a vezér engedélye szükséges. Ilyen egy mai,modern vállalat...

   Hát kb. ennyi,azt megkérdezném, hogy nem tudjátok, a nyíri MÉK vállalat merre lehet. Ott is van(volt?) elvileg egy A-28-as. A papírgyárban voltam nyáron,még megvolt a két A-26-os. Viszont,ha mentek Nyírbogdány felé,lehet,hogy csatlakoznék,mert oda soha nem jutottam még el.