azt nem mondanám, hogy nagyon mélyen nyúltál a bilibe, de azt, hogy kicsit felületesen azt mondom.
kezdjük.
Úgy 30-50 fővel működne a Tibike vasút.
Az éves szinten ez kb. 50 millió forintot bérköltséget jelent ( MÁV átlag) járulékok nélkül.
A járulékokat ( majd scsabi pontosít minket) úgy 30%-ra tehetjük.
Az egyébb humán költségeket ( Dr,Kugler szerint) a netto bér 30-40%val célszerű számolni.
Tehát 50 millió + 30% + 30%, azaz = 50x1,6= 80 millióból meg lesznek a humán költségeid.
Ebben nincsenek benne az éves oktatási költségek, amikre a (vasúti)Közlekedési Főfelügyelet kötelez.
Akkor személyzet már van.
Meg kell mondjam igen soványan (helyesen) bánsz a személyzeti létszámoddal ha , 94km + 37 km =131 km üzemltetését kihozod 50 főből, mert ez bizony vonalkilóméterenként csak 0,38 munkavállalót jelent, szemben például a Nógrád Vidéki Területi Vasút által ma üzemeltetett 178 vonalkilóméterre jutó 311 munkavállalóval, ami vonalkilóméterenként , bizony 1,74=1,8 munkavállalót jelent, de még a Körös vidéki TV ( Vésztő) is 1,4 munkavállalót foglakoztat vonal kilóméterenként.
Itt - Te - mindjárt harmadra csökkentetted a személyzeti költségeket, ha ez tartható/működhet így, akkor, amikor a személyzeti költségeid a teljes költségszerkezetben jó 30-40%-ot tesznek majd ki,.
Gépész ügyben szólíts meg valakit a Vasútgépész topicból.