Abeto Creative Commons License 2005.01.04 0 0 436

És még ez is a témához tartozik:

 

A közlekedési tárca szándékai szerint állami pénzek felhasználása nélkül épült volna mcg a belvárost a Ferihegyi Nemzetközi Repülőtérrel összekötő gyorsvasút. A kihasználatlan budapesti vasútvonalak bevonásával és korszerűsítésével elérhetővé vált volna a Nyugati pályaudvar és a Ferihegyi repülőtér közti menetidő negyedórára csökkentése. A beruházást a DEMJÁN SÁNDOR nevével fémjelzett TriGránit Rt. valósította volna meg. 2003-ban hirtelen fordulat következett be, mivel a CSILLAG ISTVÁN vezette Gazdasági és Közlekedési Minisztérium nem támogatta a projekt megvalósulását az adófizetők pénzének védelmére hivatkozva. Ferihegy és a belváros közvetlen összeköttetése azóta is megoldatlan, miközben a reptér forgalma dinamikusan növekszik, és 2009-re elérheti a 10 millió utast. Az összeköttetés szerepel a közlekedési tárca 2015-ig tartó fejlesztési koncepciójának tervezetében.

Előzmény: Abeto (435)