>>A leszállóhely talán spórolósabban egy vágánnyal is megoldható
Akkor az esetleges zavarok átadódnak egyik vonalról a másikra, szerintem jobb, ha teljesen el vannak választva. De jobb lenne tényleg egy vágányon, több hely marad.
>>átszeléseket is egyben el lehet intézni a peronoktól keletre
Akkor nagyon kilóg a térről. Nézegettem a fényképeket, de nem tudom mennyi hely van a tér keleti oldalán, így is túllógnak a vágányok.
>>az fejből + becsléssel értendő: az állomásépület kb. 130m hosszú, nyugati irányban most még túl is nyúlik a tér szélességén, de itt bontások lesznek. A téren jelenleg hurok van kialakítva, ennek átmérője kb. 30-35m közvetlenül a híd előtt ér össze
Majd pontosan kiszámolom, de szerintem kelet felé kellene hely és a szélesség sem elég, ott is kell 10 m. Egyébként milyen hosszú szerelvényeknek kell beférniük a végállomásra?