niváskarcsi Creative Commons License 2004.12.18 0 0 551

Hali:Küszöbcsere mifelénk módra.

>Ha csak külső küszöböt cserélsz,akkor a kocsi még könnyedén megtartja magát,a külső küszöb csak a feszített hélyszerkezetű,és ponton rendszerű kaszninál tartó elem,mint például a Lada,vagy Trabant.Azért az odafigyelés itt sem árt,érdemes az oszloptávolságokat megmérni,feljegyezni,a mérés a gyári mérőponton,vagy megjelölt  helyen történjen.Igy elkerülhető a pontatlanság.

 

 

Ha minden,tehát fenéklemez és az összes küszöb alkatrész,és oszlopok vége is kiugrik,akkor bolondabb  a helyzet.

 >Vagy behegesztesz egy zárt szelvényt az oszlopok közé,akkor az megtartja a kasznit,és minden melóban akadályoz.Vagy nem, hanem óvatosan jársz el,és nem lesznek ,problémák.

>Odafigyelősen is megcsinálható.A kocsit egy egyenes placcra állítod,a keréknyomások is legyenek közel egyformák.Nem bakolod,ne legyen feszültség a kaszniban,ha mégis bakolni kell akkor a futóműnél bakolni,közel vízszintesre.Minden útban lévő kárpitot,ülést még a vágás előtt kiszerelni,ajtókat levenni.A küszöb fölött kb tíz centivel az ajtókeret gumi tartó peremekre karctűvel,vízszintes vonalat húzol,megméred a távolságot,és a peremre felírod.Használhatsz alkoholos filcet is,de a karctű biztosabb.A kivágás után az autóra támaszkodni,beülni,tilos.Tologatni is tilos.A korrózió határait fel kell deríteni,és a határoktól öt tít centivel nagyobb részen a korrodált fenéklemezt kivágni,küszöböstül,mindenestül,flexel,vagy fűrésszel.Az autó belső terét ki kell maszkolni,mint fényezéskor,csak,ilyenkor szikraálló anyaggal,a szikraütés és koszolódás ellen,még a vágás előtt.A kivágásokat úgy kell végrehajtani,hogy az autó, szinte  minden foltozandó,hegesztendő része,felülről,alábujkálás nélkül elérhető legyen.Ez lehet hogy kivitelezhetetlennek tűnik,de egy kis átgondolással megoldható.A kivágás után,az A és C oszlop alsó permei közé ki lehet feszíteni egy Co drótot,ami mutatja az egyenest,idáig kell a peremes fenéklemez foltot kiengedni.Majd összeheftelni az egész rendszert,az ajtókat felpróbálni,ezután lehegeszteni az egészet.Ami biztos,a hegesztés mindig meghúzza a szerkezetet,ezért a hegesztéseket felváltva kell végezni,és levegővel hűteni.Nem kell nekiállni,mint a bolond,hanem szép lassú tempóval kell hegeszteni,ezáltal,csökkenthető az egyengetés szükségessége,esetleg,el is hagyható.A folyamatos vonalhegesztést kerülni kell,pöttyözve kell hegeszteni,a kisebb hőterhelés érdekében,ha van, hővédő pasztát kell használni,a határterületeken,ezáltal a fényező meló is kevesebb lesz.

Egyelőre ennyi,ha van még kérdés szívesesn válaszolok.

 

 

Előzmény: no_holy_shit (519)