dunaimentők Creative Commons License 2004.12.15 0 0 148

Háát, javítgatok pár éve...

Autószerelő a szakmám, de egy ideje inkább csónakmotorokat csinálok.

Most meg hajógépész vizsgára készülök.

Ha a VIHR-t csinálod a hengerfejjel vigyázz, mert tarajos dugó van benne és ha sokat vesznek le a fejből akkor előfordulhet, hogy a dugó beleér!

Ami sokat dob rajta, ha kipucolod a szívónyílást, felömlőcsatornát!Elég durva az öntvény, ami hátrányos áramlásokat okoz. Ha jól emlékszem bakelit a forgótárcsa, amit ki lehet cserélni kevlárra. Viszont ha megemeled a fordulatot azt a csapágyak nem nagyon bírják, azokat is illik kicserélni. Ajánlom az INA csapágyakat. A Váci úton van egy szaküzlet, az Árpád-hídi felüljáró lábánál,a Katona József színház oldalán.

Szimeringet és O-gyűrüt az O-ring Kft-nél kapsz a legolcsóbban, a Szinnyei Merse Pál utcában.

Lehet csináltatni egy gyűrühornyot közvetlenül a dugattyútető alá és oda egy L gyűrüt, ami megemeli a kompresziót.Arra vigyázz, hogy a dugó nehezen pótolható, mert a készítők nem nagyon csinálnak tarajost!

HA segíthetek írj a dunaimentok@t-email.hu ra!

Megcsinálni biztos nem tudom, mert pillanatnyilag nincs időm, de szívesen megmondom, hogy mit hol kapsz meg! Tetszik, hogy nem akarod kidobni az öreg IVÁNT!

Ja, az előző véleményeim, amiket a motorokról írtam is a szervíztapasztalatokból erednek!

Előzmény: Törölt nick (147)