elemes2 Creative Commons License 2004.12.14 0 0 579
sot, kaptam mar emilben egy slide-show-t, amit egy adott poziciobol nehany honaponkent keszitett fenykepekbol allitottak ossze, tok jol nezett ki, ahogyan novekednek a pillerek es epul a hid. megjegyzesek a NOL cikke alapjan:
    A számlát teljes egészében a tervezők és a kivitelezők állják, cserébe az államtól 75 évre konceszszióba kapják a híd működtetését. Az Eiffage arra számít, hogy a Clermont-Ferrand és Montpellier között épült, Párizstól mintegy 650 kilométerre délre fekvő felüljárót a nyári üdülési szezonban naponta 20-30 ezer autó használja majd, ősztől tavaszig pedig hozzávetőleg napi 9000. Az átkelésért egy személyautónak nyáron 6,5, egyéb évszakokban pedig 4,8 eurót kell majd fizetnie alkalmanként.
namost a tengerparti szalloda fejenkent es naponta minimum 50 EUR, ehhez kepest 5-7 EUR semmiseg, en akkor is kifizetnem, ha semmi dolgom nem lenne a tengerparton. Pusztan azert, hogy atmehessek a hidon oda-vissza. ha igaz, hogy a Tarne volgyenek athagasa tobb oras cammogassal jart, csak a benzinen megsporoljak a hidpenzt.

masreszt a 75 eves koncesszio jo nagy marhasag volt, de nevezhetnem vegtelen optimizmusnak is.

harmadreszt, az M0 eszaki hidjanal kiegyeznek hasonlo konstrukcioban, mondjuk atkelesenkent 200-300 forint (lerova vaspenzben a hidfonel). akinek nem tetszik, mehet a kerulo uton. (ez a franciaknak is szol :-)
Előzmény: mestska (578)