GADA Creative Commons License 2004.12.11 0 0 3

Nakérem, megvan a Drágaszág! Szombaton (+1-2 fokban) hoztam el 150 km-es túra keretében. Most van az órában 150. Jó érzés volt hallani, ahogy a szalonban először felbrummogott a V2. A szélvédelmet tudtam, hogy jó, de azért kellemes meglepetés volt, hogy az ujjaim vége kivételével semmi fázás nem sikeredett, pedig volt benne autópálya is 130-140-es tempóval. Egy túraplexi azért lehet, hogy elfér, mert a menetszél a sisakom tetejét verte, valahol homloktájon, és elég hangos volt. Nagyon nem hajtottam meg, de az egyenletes bivaly nyomaték így is baromira jól érződött. Kicsit tartottam tőle, hogy az agresszív LC4 blokk után majd lustának fog tünni, de egyáltalán nem, sőt 140-ről ís majdnem úgy elindult, mint 60-ról. Kis birkózás volt a sebességváltóval 3.-tól fölfelé, amit még nem tudok, hogy a kemény, elég érzéktelen endurós csizma, a bejáratási periódus, vagy valami más, de majd próbálgatom. Ami a legnagyobb meglepetés, hogy arra számítottam, a 90 kilóval könnyebb KTM után majd újra kell tanulnom motorozni. Ezzel szemben olyan kezesen viselkedik, mit egy "rendes" enduró, csak ezt tudja nagy tempónál is. Még a tologatással, meg a kétfelé lejtős garázsba tolatással sem volt probléma. (mondjuk 187 vagyok és 85 kg, kisebb embernek lehetnek talán gondjai). Szóval hihetetlen jó vas benyomását kelti így elsőre. Remélem tavasszal aztán személyes tapasztalatcserére is lesz mód Varásokkal.

Na, pár első kép az újszülöttről:

 

 

 

Gada

Előzmény: GADA (2)