muanyag
2004.12.07
|
|
0 0
1520
|
Sziasztok,
Pont most akartam ugyanazt leírni amit a Roland elmagyarázott. Nem "kereskedelmi" jellegű repülőzésre és utasok szállítgatására gondolok, hanem magán-hobbi-sport célokat szolgáló repülésre azon belül is a vitrolázásra. Azért belátható hogy egy vitorlázó gép szerkezeti bonyolultsága egy agyműtét......., áttekinthető. Ha valaki fel tudja mérni, hogy pl. az autóját mikor kell szervízbe vinni (szakemberre bízni), akkor a saját érdekében ugyanezt megteszi azzal a vitorlázó repülőgéppel is amiben ő maga beleül és nem mellékesen a saját tulajdona.
Ezt az egyszerű dolgot a világ számos "fejlett" országában évtizedek óta belátták és bármely meglepő a rendszer működik. Uram bocsá az az eretnekség is elképzelhető, hogy valaki magának épít egy repülőt........
Természetesen a légialkalmassági érvényes, ha betartjuk a vonatkozó előírásokat, amik a légiüzemeltetési és a karbantartási utasításban, valamint a bulletinekben előírtak. Azonban NINCS időbeli lejárati korlát (pl. 1 év), évenkénti hatósági szilárdsági berepülés, stb.... |
|