De akkor, hogy ne mondják, hogy én csak rossz dolgokat írok le, pedig ez nem igaz, így most csak jót írok:
A 80-ason a vasárnapi 15003 mentesítőnél a 15:35-ről 16:20-ra tétel Miskolcról már a korábban leírtak szerint jó dolog.
Szintén a már írt expressz miatti +2 személyvonat Kiskunhalas-Kunszentmiklós között.
A 100(a)-s vonalon a teljes ütemességet.
A több Cegléd helyett Szolnokig menő ingát, amivel így páratlanban több közvetlen csatlakozás van a nyíregyi IC-hez.
A 88-ason a reggeli 35110-es vonat hamarabb ér Miskolcra, így a már nyáron bemutatott jó csatlakozás van az ICR509-hez.
Most pedig önző módon:
Az eddigi 900/9509 már Expreszként fog menni, így Ukktól nem áll meg minden bokórnál, és így Zalaegerszegen eléri a 39012-es őriszentpéteri személyt ( ami 390232 lesz), aminek hála Nagyrákoson végre alkalmam lesz csörgős IC-t fotózni az IC954 Cidadellát egy napi megjárással Budapestről.:-)))
Valamint bár ez a 46-os vonal pálya javítása miatt is, hogy a 7808-as Dombóvár alsóról ismét eléri Bátaszéken a 8301-es pesti vonatot, így az 50-es vonalon is tudok valami normálisabb és gyorsabb vonattal alagúttúrázni.:-)))
Na meg a mátészalkai IC-nek hála bővűlt a csörgős IC-s vonalak száma:-)))