head22 Creative Commons License 2004.11.18 0 0 7

Rögtön elsőre OFF leszek. Előre is elnézést kérek mindenkitől!

A Figyelő ismét foglalkozik a PB témával, de meglehetősen alacsony színvonalon, ami meglepő, mert ha népszerű formában is, de nem alacsony szinvonalon szoktak a témákhoz nyúlni ...

Ezúttal egyszerű tárgybeli tévedések, grammatikai "... 2001. szeptember 11-ei miaat óta nem végeznek ..." hibák tarkítják a cikket, de nem tudunk meg belőle sokat. A szakértőként idézett szakértő nem szakért, cégét nem jegyzik sehol. Különösen nem a cikkben közölt táblázatban ...

Az eddigi hozzászólók ezért nincsenek igazán tisztában a PB fogalmával, ilyen és ehhez hasonló cikkek csak fizetett hirdetések. Csak ártanak ...

 

A kérdésekre válaszolva:

Előljáróban: nem célja - természeténél fogva nem is lehet - egyik PPB szolgáltatónak sem, hogy "lefelé nyisson"!

Milyen szolgaltatasokat adnak a penzunkert?

Gyakorlatilag a ma elérhető összes pénzügyi, jogi, kényelmi szolgáltatás elérhető, de nem ez a PB lényege. Hosszútávú együttműködés(!) azokkal az ügyfelekkel akik életpályában, utódaikról való gondoskodásban gondolkodnak, akik a vagyonuk megőrzésében, gyarapításában érdekeltek, meglehetősen nagy biztonság mellett, diszkrét körülmények között.

 

Milyen vagyontol allnak szoba az emberrel?

Ez ma 30-50 mFt.-nél kezdődik. De itt is vannak más szempontok. PB ügyfélnek lenni egyfajta kultúrát, rangot, presztizst jelent. Ezért fontos a szolgáltató számára, hogy a saját értékrendjek (viselkedés, megjelenés, habitus ...) találkozzanak. A PB tipikusan nem a gazdag maffiózók kiszolgálására épül!!!

 

Mennyibe is kerul valojaban?

Általában többe kerül, mint a retail szolgáltatás, de kevesebbe mint az ügyfél ideje, kevesebbe mint az esetleges tévedési befektetési döntéseinél.

Előzmény: formatc (-)