Stunt62510 Creative Commons License 2004.11.06 0 0 4242

Köszönöm mindenkinek a kommenteket.

 

Azért nem izgat ez a "letiltás", mert nagyon kell forgatni és terhelni perceken keresztül és én így soha nem közlekedem. Ha nem próbálgatom akkor ezer év alatt sem jövök rá, hogy létezik ilyen. A 8-as úton nem is lehet előidézni, az M7-esen is csak az érdi emelkedőn "sikerült" pedig előtte is nyomtam neki, úgy, ahogy soha nem szoktam. Kimondottan erre kell utazni, hogy előjöjjön, lehet felfogni valami motorvédelemnek is.

 

Remélem, hogy megtanulja az új nyomásértéket, talán adaptív a rendszer ennyire.

A srác azt mondja elereszt a wastegate, de akkor miért törlődne gyújtás levételkor? Nem elektronikus a wgate, azt *hiszem*, de majd mindjárt ránézek egy tükörrel...

 

Azt automata váltóval kapcsolatban nekem is fenntartásaim voltak, mert mindek tol a motor 1800-tól, ha elmegy a szlipen, de nagyon nem így van. Úgy összekapcsolódik, hogy még soha ennyire korábban és nagyon nagyot tol. (ne nevessetek ki, nem egy 530d-hez képest, hanem egy másik alap automataváltós 90-es tdi-hez képest!)

Az apám 1.4 Honda Civic-jét (2003-as) zsebreteszi bárhol, a végsebesség kivételével.

És a szubjektív érzés pedig olyan, mintha valami nagy benzinmotor lenne benne és annak használná az ember az alsó tartományát... 2000-nél semmi hang, de megindul, automata összekapcsol és szépen elgyorsul...