A6Q Creative Commons License 2004.11.06 0 0 4241

"Egyetlen egy dolog árnyékolta kicsit be a maradéktalan elégdettségemet, hogy az érdi emelkedőn padlógázzal felfelé 150-nél "leszabályozott", mintha elvette volna a t nyomást, visszaestem 110-re... Ellenőriztem a csatikat, csöveket, meg is javult, de aztán az autópályán (M5) még kiprovokáltam 3-szor (170-180 körül padlógázon) ugyanúgy leszabályzott és le kellett venni a gyújtást (állóhelyben) egy pillanatra, akkor törlődött ez a "vészprogram" (?) és megint nagyon ment."

 

Túl nagy a turbó nyomásod, azért tilt be.

S2-m csinált ilyet, de amikor levettem a gyújtást és utánna újra indítottam "megtanulta" az új max. nyomást.

Azóta műxik rendesen.

Előzmény: Stunt62510 (4231)