M44-419 Creative Commons License 2004.11.05 0 0 142721

Jelentem, hogy a 375, 1031 2004.11.04.-én kb. 1:35-kor haladt Te-ben, 19070 számban. Vonómozdony a V43 1191 volt. Sebesség: 30 km/h, kitérőben 5 km/h a leszedett csatlók miatt. A mozdonyt fordított állásban továbbították.

 

Én az I. bakter voltam, az fszt kollegina jól agyon is verte a "kisvonal" forgalmát (meg a mi időnket is), mert a menet után jött a 45001-2 (80/80 km/h), de az istennek nem előztette ki a teherrel a menetet. Ennek örömére a 93001 Éa-n várt egy jó 30 percet a maga 642 méterével, Tárnokon meg a 83611 (rg7 vezényletével), a 42750-1 (Jadran), illetve a 81183, a tolatós.

 

Nem tudom ki unta meg azt, hogy nem történik semmi (a MIR vagy a tn-i fszt, I.L., de a 83611-et eldobták Érd-elág felé, de ott meg az volt a cinkes, hogy Diósd meg Háros között sínzár volt. rg7 tudna mesélni, hogy meddig állt Tárnokon a te-i fszt hölgy baromsága miatt. :-((

 

Egyéb érdekesebb menetek:

 

11.03/04

 

M41 2119+Ks, azon 2db "V" rugós Zörgő-váz Sl-re, 9708-cal keresztezett (Titibivel már egyszer kiveséztük, de lusta vagyok visszakeresni a hsz-t.)

 

A61 017+FMK 007 haladt 19:17, a helyes vg.-t mérték. Tn-Kl között ez nem volt probléma:-))

 

11.04/05

 

M41 2119+Ks, azon 2db függőleges rugós Zörgő-váz, vissza Cellbe, IC843-mal keresztezett.

 

20:30 magasságában egy Papagáj cibálta Sl-re az új baleseti darut, pályaszámot nem tudok írni, mert lekéstem a gépről, addig pofáztam az irányítóval.

Előzmény: Törölt nick (142354)