MECSI Creative Commons License 2004.10.26 0 0 4110

Hali

na errol csipogok en itt mar 1 ideje. vezerles megvaltoztatasa.

Ugyebar 2000 alatt nem szabad novelni 4000 felett meg elfogy a Kraft. Akkor toljuk fel a tartomanyt.

En ugyan az eletben nem szereltem dieselt, csak sejtem hogy a gyarak a jol autozhatosag miatt az also es kozep tartomanyt helyezik elonybe. Ezert nyilvan oda allitanak mindent hiszen dieselt az vesz aki nem akar motort porgetni.

Ha lesz Sportosabb veztengely akkor kicsit porgosebb lehet a gep es novekszik a teljesitmeny.

Alig varom a vezertengelyes tapasztalatokat.

Gondolom a turbo szallitasi mennyiseget is hozza kell majd loni. 2500 fordulaton egy 2l-es motor ha jol sejtem 2500 liter levegot ker x nyomason. Ha a fordulatszamot 5000 re felhuzzuk es ugyanazt a nyomast akarjuk akkor 5000 liter levego kell percenkent x nyomason. Kerdes: a turbo birja-e a megnovekedett mennyiseget x nyomason? Ha nem akkor vagy a nyomas csokken vagy a szallitott mennyiseg vagy mindketto. Akkor meg kb. kell egy bazi nagy turbo hozzaillo turbolyukkal de megfelelo parameterekkel, es a dieselunk bevadul.

 

Előzmény: atiTDI (4108)