Utas2 Creative Commons License 2004.10.07 0 0 313

Hóóóhóóóhóóhóhó!

 

Csúsztatni szíveskedik.

 

Az, hogy "az országban minden rendben van" nem egyenlő azzal amit én írtam (gy. k. ismét):

" természetesen van az országban pénz és a gazdaság sincs olyan rossz állapotban, mint néhányan folyamatosan huhogják".

 

Csak pontosan.... és ne tessék csúsztatni....

 

Ezt a bankáros hülyeséget melyik napi- vagy hetilapból súlykolták a fejedbe? Jól sikerült.

 

Egyébként a MOL-ban az állami tulajdonrész (több éve....) 25 %....

 

A Matáv állami monopóliuma miatt meg több százezer telefon-előfizető "élvezi" ennek költségeit....mind1.

 

Volt egyszer egy igen tehetséges fiatalember, aki nem tudott mit kezdeni a vidéki kisvárosi lét során kialakult fóbiájával Budapesttel szemben. Sajnos ezt később politikai céljaira is alaposan felhasználta a Budapest-vidék ellentét mindenáron való kihangsúlyozásában. (Ahogy hajdúsági rokonyaim említették a Kossuth-rádió papagálycsapata általi agymosást követően: "Ti, Pöstiek, csak a vidékiek kenyerét eszitek, oszt semmit sem csináltok.")

 

No, erre emlékeztet ez a kétségbesetett szembeállítás, a "csak találjunk már egy ellenséget magunknak" gondolkodás.... Siralmas.

 

Csak egy példát említs (lehet visszaolvasni néhány évet), amikor én a BA dolgozóiról egy rossz szót szóltam. A cég vezetése viszont....most kezdjem az ökörsütéssel ismét?

 

Mint ahogyan Malévos dolgozókat sem fogok szidni, csak leírom a tényeket. A Malév vezetése viszont.....nos, róluk sok mindent elmond a szomszéd topicon folyó csevely.

 

Nagyon olcsó dolog a reptér (amely egy gyenge kasszagép) prosperálását a honi zászlóshajó teljesítményével magyarázni. Csakhogy ez nem igaz, mert a sikeres repterek képesek minél több céget kiszolgálni és számukra megfelelő üzleti környezetet biztosítani.

 

Minimum az kellene, hogy a Malév és a BA megtanuljon együttműködni. De láthatólag még erre sem képesek. Sőt, a BA "hatalmas teljesítménye" is csak egy lózung, mert a legtöbb ferihegyi légitársaság csak azért repül oda, mert

1. máshova a környéken nem tud,

2. más, konkurrens légitársaságok is repülnek oda, főként az 1. ok miat....

 

Mint ahogyan vonzó körülmények kialakítására sem képes a cég, mert nem érdeke (vasút, szálloda, fedett parkoló, stb. stb.)

Talán ezen segít egy privatizáció. Amikor majd a saját bőrén ismeri fel a cég vezetése, hogy utól kéne érni mondjuk Pozsonyt, mert még Budaőrsről is jobban megéri oda menni, ha repülőre akar szállni az ember....

Előzmény: bartubo (306)