bado Creative Commons License 2004.10.03 0 0 1463

Veled ellentétben nekem a következő a véleményem:

 

Mond a mai napig nincs és nem volt olyan profi és jól működő cég (természetesen a széthullást kiváltó okok bekövetkeztéig), mint az RNÁ, később MÉM RSz (az AIR SERVICE-korszak már sajnos nem ide sorolható).

A szétesésnek persze voltak a működéstől független okai - ide sorolható a nagyüzemi mezőgazdaság hirtelen megszűnése, valamint az országot sujtó pénzhiány (miből dolgozzanak a földeken, ha még megfelelő földi gépekre sincs lóvé, nemhogy légi munkákra), benzináremelés, karbantartási költségek növekedése, és még 1000 más ok. De meggyorsította a cég összeomlását a dilettáns, pazarló és hozzá nem értő vezetés - elég megnézni, hogy a hetvenes években hány nem termelő (adminisztratív) ember eset egy termelő (brigádtag) emberre és menyyi a 80-as évek végén.

 

Másik: az, hogy talán 1,5-2 év múlva lakópark, ipari park, vagy bevásárló központok lesznek Budaörsön, és más reptereken, én tisztán bűncselekmény-közeli akciónak tartom, ami talán egy idő után keményen vissza fog ütni, mikor Budapest és 30 km-eskörzetében Ferihegyen kívül 1-2 másik repülőtér lesz. Ez persze számos misét megérne most, külön topicot kellene a mostani reptér-megsemmisítő akcióknak, de mindenki láthatja, hogy itt olyan hatalmas pénzekről van szó, ami "mindent visz" (főleg akkor, mikor az államnak is kilóg a segge a szakadt gatyából.

 

Kérdés:  a "tökös" repülő emberkék mi a kukkerből szerezték volna meg a tulajdonjogot? Ammeddik pedig a repülőtér nem a repülőké, a barter-üzlet a vbefektetőkkel kb. olyan, mint egy forró éjszakát szervezni Miss World-el. Csak egy pajzán gondolat.

Előzmény: Ertet Lenke (1460)